wtorek, 24 maja 2016

Pająki.


Na początku myślałam, że jest to gatunek, którego jeszcze na tym blogu nie opisywałam, ale okazało się, że to bagnik przybrzeżny, o którym już co nieco pisałam, ale może skoro mam nowe zdjęcia to poszerzę ten opis.


A to właśnie zdjęcie z tego posta, jak to ten sam gatunek no to jest niezła zmienność. 



Tutaj z kolei darownik przedziwny też już na blogu się pojawił.



Tutaj jedyną cechą różniącą te osobniki jest wielkość, ale poza tym to są identyczne.


  
Chociaż występują też inne warianty kolorystyczne.



Za to te dwa dość duże pająki znajdowały się całkiem blisko siebie.





2 komentarze:

  1. Super zdjęcia! Chociaż za modelami nie przepadam... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadałam dopóki nie zaczęłam im robić zdjęć.

      Usuń